پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 10:24
کد خبر :14554
تاریخ انتشار :14 مرداد 1402

طرح ورزش با مردم اجرا می شود

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کرمان از اجرای طرح ورزش با مردم با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و ارتقای سطح سلامتی، امید و نشاط اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، امیر جعفری گفت: این طرح با محوریت و دبیری هیئت ورزش های همگانی استان کرمان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت روستایی و بازی های بومی محلی، هیئت ورزش باستانی و زورخانه ای و شهرداری کرمان در فاز نخست در مرکز استان و شهر کرمان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر اقشار جمعیت شهری است؛ تصریح کرد: ورزش نقش حیاتی در توسعه شهرها ایفا می کند و ورزش همگانی باید ارزان، در دسترس و آسان‌باشد تا مردم با حضور در فضاهای عمومی در فعالیت های ورزشی مشارکت فعال داشته باشند.

جعفری کاهش استرس، بهبود خلق و خو، بهبود عزت نفس، بهبود سلامت جسمانی و تقویت ارتباطات اجتماعی را از فواید این طرح دانست و افزود: کاهش کم تحرکی و ایجاد الگوی سبک زندگی فعال، آشنایی با رشته های ورزش های همگانی از اهداف اصلی این طرح است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان‌ کرمان ضمن درخواست از مردم برای شرکت در این طرح تصریح کرد: این طرح در مرداد ماه عصرهای پنج شنبه از ساعت ۱۷ الی۱۹ به ترتیب در پارک های مادر، پارک جنگلی ذوب آهن و پارک پدر برگزار خواهد شد.

وی از همکاری خوب شهرداری کرمان در اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی این طرح قدردانی کرد و بیان داشت: زمان و مکان برگزاری طرح در شهریور ماه در چهار نوبت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط