پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 10:18
کد خبر :14078
تاریخ انتشار :23 اردیبهشت 1402

لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای ایجاد یک زیرساخت حداقلی در تمام روستاهای کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیئتی قوی است که از کانال ها و مسیرهای دیگری مانند ظرفیت خیرین و صنایع، بتواند یک زیرساخت حداقلی را در تمام روستاها ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، از میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی که با حضور پسندیده سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و اعضای این مجمع در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب محمدی به عنوان رئیس هیئت استان، برگزاری این مجمع را یک رقابت خوب، جذاب و سالم بین کاندیداها عنوان کرد.

او افزود: در بحث مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی باید به جرأت بگویم هیچ کدام از نمایندگان و دوستان سیاسی، بابت برگزاری این مجمع هیچ توصیه ای به من نداشته اند و من هم  به هیچ کس توصیه ای نداشته ام.

پاریزی خطاب به اعضای مجمع تصریح کرد: به رأیی که می دهید متعهد باشید و تلاش کنید با آگاهی، توان و بررسی برنامه های کاندیداها در مجمع حضور پیدا کنید.

او بیان داشت: هیئت ها محدود به شهر کرمان نیستند، از آن جایی که 50 درصد جمعیت استان روستایی است؛ پس رئیس هیئت باید نگاهش در این حد وسیع باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه استان کرمان دارای 23 شهرستان،11 هزار روستا و بیش از 2 هزار و 500 روستای دارای شورا است، گفت: اداره کل طی چند سال گذشته مدعی است بیشترین کار را در بخش زیرساخت ورزش کرده ، این درحالیست که هنوز تنها توانسته ایم حدود 250 روستا، را به زیرساخت حداقلی مثل زمین مینی فوتبال تجهیز کنیم.

پاریزی افزود: اگر هیئت قوی داشته باشیم، می تواند از کانال ها و مسیرهای دیگری و از ظرفیت جاهایی مثل خیرین و صنایع کمک بگیرد تا بتواند یک زیرساخت حداقلی را در روستاها ایجاد کند.

او تصریح کرد: این تعهدی که رئیس هیئت باید داشته باشد را شما اعضای مجمع رقم می زنید و بهترین راه برای محک این مسئله، برگزاری مجامع سالیانه است که هم تکلیف قانونی هیئت است و هم سلامت و شفافیت هیئت را بررسی می کند.

پاریزی بیان داشت: باید برگزاری مجمع سالیانه در دستور کار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه جشنواره ها و طرح های ملی زیادی در حوزه روستایی اجرا می شود، گفت: استان کرمان همیشه در حوزه روستایی بین هیئت های برتر کشور بوده است که امیدواریم این جایگاه حفظ شود و استان بتواند کمافی سابق به این فعالیت خود ادامه دهد.

پاریزی ضمن تشکر از زحمات همه کسانی که طی مدت مسئولیتشان  بخش عمده ای از خدمات را در هیئت به انجام رسانیده اند، افزود: هیئت روستایی اگر امروز حساسیت دارد، برای این است که کار در این هیئت به دلیل خدمات خوب در گذشته امروز نمود پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

 

 

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط