پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:05
کد خبر :13417
تاریخ انتشار :20 فروردین 1402

ماجرای واگذاری تیم آرمان گهر از شایعه تا واقعیت

خبر فروش سهمیه باشگاه آرمان گهر سیرجان یکی از اخبار داغیست که این روزها نقل محافل ورزشی استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، دو روز پیش بود که خبر فروش سهمیه باشگاه آرمان گهر سیرجان به مجموعه‌ای جدید رسانه‌ای شد. قصه آرمان گهر و فروش سهمیه این باشگاه از سال گذشته استارت خورد که ابتدا شایعه انحلال آن مطرح شد و سپس با ورود شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی و ایمان عتیقی مدیرعامل گل گهر این موضوع خاتمه یافت. بعد از این اتفاقات مسئولین باشگاه آرمان گهر در رختکن قول احداث ورزشگاه را دادند و اخبار مربوط به انحلال باشگاه را نیز شیطنت رسانه‌ها عنوان کردند. اکنون چند صباحی است، مجددا این خبر (واگذاری تیم فوتبال باشگاه آرمان گهر به مالک تهرانی)در محافل ورزشی و خبری شنیده می شود.

آنچه که به کرار شنیده می شود، این است، سهام باشگاه دسته یکی آرمان گهر سیرجان رسماً فروخته شده و مالکان جدید از روز گذشته رسماً کارشان را با این تیم آغاز کرده اند.

واگذاری باشگاه آرمان گهر شایعه ای بیش نیست

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت: شرکت آرمان گهر در سیرجان فعالیت بسیار خوبی داشته و دارد و خدمات ارزشمندی تاکنون در بخش ورزشی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه امیدوارم همانند گل گهر که امروز به عنوان نگینی درخشان می درخشد و افتخار برای همه است، این مجموعه هم به کار خود ادامه دهد، تاکید کرد : مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیت فوتبال، مدیران اجرایی و فرماندار سیرجان باید در خصوص حل این مشکل تدبیری بیندیشند.

حسن پور در پاسخ به خبرنگار ما در مورد صحت و سقم این خبر افزود : بنده به شخصه صبح امروز با هیئت فوتبال استان به منظور کسب اطلاع از صحت این خبر تماس گرفتم و متوجه شدم هنوز اتفاقی نیفتاده و تا به مراجع قانونی نرسد، شایعه ای بیش نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوال خبرنگار ما که ” شما به عنوان نماینده مردم می توانید جلوی این واگذاری را بگیرید؟” تصریح کرد: من حق دخالت ندارم؛ فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار باید تدبیری بیندیشند تا علاوه بر اینکه این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد؛ بلکه ظرفیت های جدیدی به آن اضافه شود.

این انتقال فاقد اعتبار است!

هیئت فوتبال استان کرمان نیز در اطلاعیه ای فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است ، رسمیت یافتن هر نوع نقل و انتقال فوتبالی منوط به ثبت آن در هیئت فوتبال است و با توجه به عدم ثبت این انتقال در هیئت فوتبال استان ، واگذاری امتیاز آرمان گهر به هر فرد و یا مجموعه ای با توجه به عدم ثبت در هیئت فوتبال فاقد اعتبار است.

بدین ترتیب از نگاه هیئت فوتبال مسئولیت حقوقی مسائل باشگاه آرمان گهر همچنان بر عهده مدیران این باشگاه است و با توجه به حساسیت موضوع هیئت فوتبال استان کرمان اتفاقات مربوط به این باشگاه را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کند. هیئت فوتبال استان کرمان در ادامه خواستار توجه هر چه بیشتر مقامات مجموعه آرمان گهر سیرجان به آثار و تبعات اجتماعی تصمیم خود در خصوص فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال این باشگاه شده است.

مجوز خروج داریم اما فعلا سیرجان می مانیم!

از سوی دیگر یکی از مالکان باشگاه آرمان گهر ضمن تایید خرید سهام گفت: ما حتی اجازه خروج از استان این سهمیه را نیز گرفتیم اما اصلا قصد خروج این تیم از سیرجان را نداریم.

وی افزود: تا زمانی که مسئولان سیرجانی همراه و همگام با باشگاه باشند ما این سهمیه را از استان و شهر سیرجان خارج نمی‌کنیم و برنامه‌ای که برای باشگاه تدارک دیده‌ایم، بلند مدت و با هدف صعود به بالاترین جایگاه فوتبال کشور است.

انتهای پیام/ب

گزارش از حجت پاینده

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط