پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:36
کد خبر :14599
تاریخ انتشار :19 مرداد 1402

معاون استاندار کرمان:

پاریزی، شهید زنده سانحه سقوط بالگرد است

معاون استاندار کرمان، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان را شهید زنده وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: باید وزارتخانه قدر مدیران کل خود را بیشتر بداند. 

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در دیدار کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با وی که با حضور پاریزی مدیر کل و ریاحی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و استان کرمان انجام شد، به سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت اشاره کرد و گفت: پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان شهید زنده وزارت ورزش و جوانان هستند و این واژه (شهید زنده) برازنده وی است که سه بار به دلیل مصدومیت در بالگرد احیا شد.

او افزود: واقعا و حقیقتاً وی شهید زنده این سانحه است و باید وزارتخانه قدر مدیران کل خود را بیشتر بداند.

بیگ‌زاده تصریح کرد: کسی که در این شرایط، با این کمبود‌ها، فشار‌ها و طلبکاری‌ها مدیر می‌شود، در حقیقت از جانش مایه می‌گذارد و ایثار می‌کند؛ لذا باید امروز قدر مدیرکل ورزش و جوانان کرمان را دانست.

او به عملکرد سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز گریزی زد و گفت: وزیر ورزش آن روز کار بسیار ارزشمندی کرد و سلامتی‌اش را برای نظام گذاشت؛ لذا مجموعه ورزش و دولت باید تا پایان عمر قدردان این زحمت باشند و برایش حرمت قائل شوند.

بیگ‌زاده سجادی را انسانی خوب و نجیب عنوان کرد و اقداماتش را طی دوران خدمت ستود.

در پایان این نشست، کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوحی از حمایت‌های بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در حوزه ورزش قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط