پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:41
کد خبر :14718
تاریخ انتشار :8 شهریور 1402

اوزونیدیس:

کار کردن با تیم گل گهر برای من افتخار است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت: کار کردن با این تیم برای من افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مارینوس اوزونیدیس، در نشست خبری پس از توقف خانگی مقابل ملوان ، اظهار داشت: در 2 بازی قبلی هم کمبودهایی داشتیم. به خاطر مشکلاتی که در تمرینات به خصوص 3-2 روز اخیر و همچنین مصدومیت بازیکنان داشتیم، امروز مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم.

وی افزود: پست چند بازیکن را عوض کردیم و می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت. با تمام این شرایط می‌توانم بگویم نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم بود.

اوزونیدیس تصریح کرد: در نیمه اول تیم حریف بازی را بهتر کنترل کرد. در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم. بازیسازی کردیم و بازی بهتری ارائه دادیم.

وی بیان داشت: قطعا برای بردن تلاش می‌کردیم اما با توجه به شرایطی که داشتیم، نسبت به بازی قبلی 5 بازیکن ما عوض شدند. 4 بازی انجام دادیم و در هر بازی مجبور به اعمال تغییرات زیاد شدیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم در تعطیلات هم بازیکنان مصدوم ما برسند و هم بازیکنان جدید اضافه شوند تا با تیم کامل به مصاف حریفان برویم.

در هفته چهارم لیگ برتر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط