پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 10:07
کد خبر :16574
تاریخ انتشار :17 خرداد 1403

یک برد و یک باخت حاصل کار نمایندگان کرمان در لیگ آزادگان

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی خانگی، با نتیجه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید و مس شهربابک با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال ملاثانی مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در هفته ۳۳ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

مس کرمان در این دیدار با ترکیب امین رضایی، علی مغنمیان، میلاد خدایی اصل، مصطفی شیخ، ابوالفضل نظری، سپهر روزی طلب، امیر حسین بهزادی، پوریا غلامی، علی وزیری، یاسر فیضی و خشایار زبر جد مقابل نفت مسجد سلیمان حضور یافت.

در ابتدا گل دقیقه ۴۰ عقیل کعبی برای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باعث شد که این تیم در نیمه نخست برنده به رختکن برود، اما گل دقیقه ۸۲ میلاد خدایی و گل دقیقه ۹۰ علی وزیری پناه از روی نقطه پنالتی برای مس کرمان در ادامه باعث پیروزی کرمانی ها در این مسابقه شد.

تیم فوتبال مس کرمان پس از این بازی ۴۷ امتیازی شد و به جایگاه ششم جام آزادگان صعود کرد، اما نفت مسجد سلیمان ۵۵ امتیازی باقی ماند تا همچنان در رتبه چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار داشته باشد.

تیم فوتبال مس کرمان یک هفته مانده به پایان رقابت های این فصل لیگ دسته یک کشور ۱۱ برد، ۱۴ تساوی و ۹ باخت داشته که بنظر می‌رسد این آمار برای تیمی که برای صعود بسته می‌شود، مناسب نبوده است و باید ضمن رفع مشکلات، با تجدید قوا، تیمی قدرتمندتر در فصل آینده راهی این مسابقات شود تا انتظارات هواداران خود را در فصل آتی محقق کند.

مس شهربابک دیگر نماینده استان کرمان نیز مقابل تیم استقلال آبی پوش ملاثانی به میدان رفت که در این بازی، آبی پوشان به لطف گلی که در دقایق پایانی به ثمر رسید، سه امتیاز ایستگاه سی و سوم را تصاحب کردند.

شاگردان قاسم شهبا نمایش خوبی مقابل نماینده ملاثانی به اجرا گذاشتند اما تلاش بازیکنان این تیم در مجموع ۹۰ دقیقه بی‌ثمر بود تا اینکه بر خلاف جریان بازی، محمد امین مروانی موفق شد با گلی که در دقیقه 3+90 به ثمر رساند، یک پیروزی شیرین را برای تیمش رقم بزند.

استقلال ملاثانی با احتساب این سه امتیاز، شمار امتیازاتشان به عدد ۳۷ رسید و در رده دوازدهم جدول ایستاد و شهر بابکی‌ها با ۴۱ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط